Canim benim bebegimin reflusu vardi ve surekli kusuyordu. Bi doktora goster istersen , reflusu varsa ilac vericektir. Su an 18 aylik kizim, cok sukur dikkat ederek gecirdim. Yemegi daha dik pozisyonda yedirdim, hemen pesinden sarsmadim yada verdigim su vb. seyleri bir kac parcaya bolerek verdim. Tek seferde 100 cc degilde mesela 30, 30 3 sefer yaptim. Boyle boyle reflumuz duzeldi cok sukur.