Eser3458 Arkadaşlar aranızda hamak beşiği olup kullanmayan satmayı düşünen var mi açaba bebeğimi çarşafta sallıyoruz sürekli ö yüzden hamak besik düşünüyorum da
fatmaydin Eser3458 bende kullanıyorum satmayı düşünmüyorum ama bebeğim çok sevmedi onu bide çok kusuyo ona yatırdığımda.
Aleynkara RasayiAA 20 kg ya kadar 2-3 yaşına kadar 🤗 bizde var çok memnunuzz gündüz uykuları onunla düzene girdi
Gulfem07 RasayiAA kilo önemli değil çok dönmeye başlayıncaya kadar kullanılır.Oglum 4aylik olacak 11 gün sonra artık yana doğru atmaya başladı kendini bacaklarını falan havaya dikip yana doğru atıyor.Alacaksaniz bebetti markaydı sanırdım diktörtgen şekilde ici daha çukur olanı var ona bakın.
Sasahuuu Canım benim oğlum da sallanmayı çok seviyor biz çingene salıncağı yaptık.yatağı montessori karşılıklı iki tarafa ip gerdik şimdi onda çok güzel uyuyor bende senin gibi hamak almayı düşünüyordum ama evde yerin varsa dene derim!
Eselnef Eser3458 şuan kurulu kutusuna kaldırdık kızım sevmedigi icin.. bliss metal standlı kum rengi olanı var google bakabilirseniz💞