Alya_Busra Bebegim 2 ay 21 günlük sürekli salyası akıyor dış çıkarırken akıtır derler ama henüz erken dis çıkarmak için emzige alistirdim 2 haftadir emzik emiyo acaba o yapar mi
Ece06 Alya_Busra inanır mısın salya durumunu bilmiyorum sebebi neden oluyor fakat benim de bebeğim 2 ay 10 günlük emziğe nasıl alıştırdın acaba onu merak ettim benim ki hep atıyor devamlı ağzından ama son 2 haftadır bırakmıştım pes etmiştim
Balannesi Alya_Busra O dönemde tükrük bezleri çalışmaya başlıyor 😊 Bundan sonra da bol salyalı günler geliyor 😍
nurhayatpeksoz dikkat edin emzik meme reddi yapabilir biz su an onu yasıyoruz emziği kaldırdım bi süreliğine
Aselikra nurhayatpeksoz bizimde meme reddimiz var bugun ebe emzik verme dedi ama uyayacagi zaman cildiriyor nasil olcak bilmiyorum. Ne zamandr var meme reddi?
Alya_Busra nurhayatpeksoz aa evet bide emdikten bi süre sonra kafasını salliyo emmiyo acaba emziktenmidir😞
Alya_Busra Bende çok zor alistirdim sürekli ağzına verdim emdikten sonra uyuturken verdim o atti ben verdim o attı ben verdim rahat ettim biraz sürekli meme istiyodu aç olmadığı halde çok yoruluyodum sürekli kucak istiyodu şimdi biraz rahatladim
Balannesi Alya_Busra Gögsüne bi bez koymanız da iyi olur 😊 bebişler hemen gögüsten üşüyor öksürük olabiliyor sonrasında. Bize de önlük dayanmazdı 😍 8 aylık hala öyle sürekli yeni bir diş çıkıyor çünkü
nurhayatpeksoz Aselikra iki haftadır var uyuyacakken emzik arıyor vermiyorum ağlama krizlerine giriyor kucaklıyorum sıkıca harap oluyoruz ikimiz de ama mecburen yapmak zorundayım meme almazsa daha zor günler beni bekler
nurhayatpeksoz Alya_Busra büyük ihtimal ondandır kendini geri atıyor bizimki emmek istemiyor memeyi biz atak haftasındayız o yüzden emziği kaldırdım
Aselikra nurhayatpeksoz bende bugun vermedim ama aglamaktan helak oldu verdm dalinca hemen aldm agzindan emzigi napcz bilmiyorm