Nurbeyaz 2 buçuk aylık bebeğim en son 2.ay aşısını oldugumuz gün kakasını yaptı 5 gündür yapmıyor kabız mi oldu ignelerden dolayı olabilir mi ? Var mı bizim gibi olan aşıdan sonra kabızlık sorunu yaşayan???
TalentedMom Nurbeyaz kabızlık değil de ishal olabiliyor benim bebeğim 2 ay 18 günlük önceden her gün kakasını yapardı 3 günde bir 2 günde bir yapıyor hatta ebemize sordum 6 güne kadar yapmaması normal dedi
Deletedmom819 Nurbeyaz tamam normal ozaman. Eğer yine yapmazsa zeytinyağ ile poposunu uyarabilirsiniz fitil önerilmiyor bağırsakları tembelleştiriyor diye 🙆🏽♀️