Bebegim daha önce yataginda yatıyodu sol gögüs ucum yoktu yatarak emzirmeye başladım gögüs ucum cıksın diye kucağımda beceremiyorum çünkü neyse öyle böyle derken koltukta yatmaya alıştı kucağımdada uyuyo koltuk da, da emerek uyuyo yatağına koyunca uyanıyo yarın 40 imiz cıkacak nasıl alıştırmam lazım yatağına akıl verin lütfen ilk cocugum tecrübesizim emerken uyuması işime de geldi o uyuduğun da bende kıvrılıyorun yanına 😣😣