_Mervee_ suan 3 ay 23 gunluk olduk sukur 3.ayina girdigi gun bicak gibi kesildi aglamalar. ara sira huysuzluk ediyor geceleri ama eskido gibi degil. o kadar cok agliyormus ki simdi hic aglamiyor gibi geliyor ne kadar gulec bi bebekmis diyorum :) kucakta sallayarak uyutuyordum 1 haftadir yataginda kendi kendine uyutma denemeleri yapiuorum bazen hemen uyuyor bazen aksiligi tutuyor kucak istiyor. ama en azindan gun icinde hep kucakta degilz ana kcaginda veya oyun halisinda vakit gecirmeye basladi. gececek anneler az sabir :)