Çalışan bir kadınım. Ama neredeyse 7 aydır evdeyim. Bir sitede oturuyorum. Sitenin bahçesine de çıkmıyorum. Millet çocuğunu yüzlerinde maske bile yok oynamaya gönderiyor. 5-6 dairenin çocukları hep birlikte oynuyor. E ne olacak hava alsın değil mi? Iyı izole olmuş yürüme 10 dakikalık yürüme mesafesindeki ablam ve yeğenlerimle de görüşmüyorum. Onlar da bu virüs olayından itibaren evdeler. Ablam gelmek istedi. Gelme dedim. Bunlar tamamen tercih meselesi. Eşim de çocuğumuzu 23 marttan beri görmüyor. 2. dalga, 3.dalga nasıl olacak? Hepsi ne olacak diyen, sen de bir şey olmayacağını düşünüyorsan çık diyen insanlar varken olur. Allah herkese sağlık versin. Düşüncesiz insanlara da bunun toplumu da ilgilendiren bir mesele olduğunu anlamaları için akıl fikir versin. Yani çıktığında tek kendin çıkmış çocuğunu dışarı çıkarmış olmuyorsun. Evde dururken bile market torbasından, kargodan bulaşabilen bu virüsün yayılma olasılığını arttırıyorsun. Bunu anlamaları da zor. Bunu diyenler de muhtemelen doktor vs değil. Eğer doktorsa gerçekten şaşıracağım. Çevremde bir sürü doktor var. Onlar neden gezmiyor? Bahçeye çocuğunu çıkartmıyor. Bir çok vakaya şahit olduklarından dolayı olabilir mi? Devamlı telefonda çıkmayın dışarı diyorlar. Ama bizim insanımız en çok kendi bilir.