Feraye_ ben azar azar ona göre yapıyorum ilk gün çay kaşığı 2.gün tatlı sonra yemek kaşığı güzelce hhaşlayıp eziyorum az bişey sütümü ve hakiki zeytin yağı ekliyorum çok az kabız yapmasın diye şükür şuan sıkıntı olmadı çok yemiyorlar zaten yukarıda da hepsini bitirmiyor yazacaktım bitiriyor yazmışım 🙈