Hsyh aynen ya burda bazı konular o kadar abartılıyorki asla almam diye geziyordum.sonra dayanamadım aldım yalnız olunca çok dayanılmaz oluyor ve aksine yürütecden sonra ayaküste biryerden tutarak kendi başına durmaya başladı.şimdi biraz öylede yapıyorum gün içinde belki erken gezer diye😂yürüteci idare etmeyi öyrendi 2 hafta falandıraldık odadan odaya koşuyor geriye sağa sola çok rahatgidiyor.mesela başka odadayken çağırıyorum koşa koşa geliyor mutlu oluyor😄❤️Ben dahil 5 torun büyütwn ananeme sordum sorun olmaz dedi kendisi rahatsız oluncaya kadar bıraka bilirsin belin kopar kucakta gezdirmekden yoksa yazık sanada dedi.bebeğim 7 aylık