Kaderyas032717 Kızlar yarın 1 aylık oluyoruz sormak istediğim o kadar soru var ki mesela hem emzirip hem mama veren anneler günde kaç defa mama veriyordunuz ve kaç cc ye çıkarttınız mamanızı ben 75 cc veriyorum çıkartmalımıyım ayriyetten emziriryorum da ? Birde beni ne gibi değişiklikler bekliyor mesela uykusu nasıl olur artık yada huyu değişir mi bide bebeklerin atak haftaları olurmuş o zaman ne zaman 😅 hazırlıklı olmak lazım lütfen bebeklerinin 1 ayına girdikten sonra ne gibi değişiklikler oldu anlatırmısınız ilk bebeğim erkek ve pek bilgim yok beni aydınlatın 🤦🏼♀️💁🏼♀️🌸🙏🏻🙏🏻😂😂
G_ADAN Kaderyas032717 canım o mama çok fazla. Ben o zamanlar 40 50 veriyordum ve emmediği halde. Sen bide emziriyorsun o kadar fazla verme
Kaderyas032717 [bilinmeyen] çok teşekkür ederim ay keşke bir an önce bizde o aylara gelebilsek allahın izniyle 😅
Kaderyas032717 [bilinmeyen] ahaha o derece diyorsun ay tek derdimiz bu olsun sağlıklı olsunlar da 🙏🏻😂
Kaderyas032717 [bilinmeyen] açık şuan da yarayı dikmediler göz büyüklüğünde bir delik var kendi kendine kapanana kadar pansumana gidiyorum iki güne bir çok teşekkür ederim sorduğunuz için 🙏🏻❤️
Kaderyas032717 [bilinmeyen] inşallah olmaz ya biran önce geçsede çocuğumu güzelce eziyetsiz bir şekilde emzirsem diye bekliyorum
NaimeYilmaz @Yazgulu Burası wep üzerinden üyelik gerekmeden görüntülenebiliyor. O nedenle kişisel bilgi paylaşımı yasak .