gigibjk Merhaba 22 martta doğum yaptim sistem 31 mart gününü saymadı galiba 40 günlük dünduk ama bugün 40 yazıyor 41 olmak gerekirken bir kontrol eder msn @adm @NaimeYilmaz
gigibjk Yerfistigininannesi eğer düzeltilirse iyi olur bebeğin gelisimini takip ediyorum güzel oluyor
gigibjk Yerfistigininannesi bende dün farkettim 40ini çıkardım evde yoksa bugün çıkaracaktık yani platforma güveniyoruz sonuçta 31 leri günden sayarlarsa Iyi olur