SmaG Meleksavskn Allah kolaylık versin. Ben bir taneyle başedemiyorum 2 olsa napardım bilmem😱 anne olmak çok zormuş gerçekten ama sevgileride bambaşka. Allah sağlık sıhhat versin yavrularımıza bizede güç kuvvet sabır geçecek inşallah🌺
ikimelekannesi_ SmaG valla benim kizimi da 12 1 gibi yatiyor dokuz bucuk 10 bucuk gibi uyaniyor arada 11 bucyk kalkar varya o kadar guzel gelir ki o bana 1 saat bile cok o emli
SmaG ikimelekannesi_ geçenlerde sadece bir tek gün 7 buçukta uyanmıştı okadar mutlu kalktımki anlatamam😂😂gerçekten önemli mesele uyku
Mehmetaslan SmaG bizde babamıza odamızı ayırmayı teklif ettil gece ilk dönem daha çabuk uyanıyor party verdiğimiz zamanlarımız vardııı… Yanımda annem vs biri varsa kalacak benimle ayno odada o zaman başka oda da yattı diğer türlü hep bizimle hep uyandı. Uykusuz çok işe gitti gelse bile işten hala ben bakayım dinlen istediğin bişey varsa yap rahatla der sağolsun. 🤲🍀🥰👶🏻🧿
Mehmetaslan SmaG çok şükür canım o öyle yapıyor bende hemen kahvesini meyvesini tatlısını yaparım 🤗🥰♥️🍀🐞
Yenievliiiiii SmaG bence 3 uykuyu ikiye düşürün. Gündüz uykusu 4 te bitsin mesela. 9-10 gibi tekrar uykusu gelecektir. O saatte de uyursa sabah çok erken kalkacağını düşünmüyorum
SmaG Yenievliiiiii ama dayanamıyorki canım. Bugün uyku aralığını 3 saat yapayım dedim. Uykusu geldipinden ağladı durdu. 2 saat 45 dk anca uyanık kalabildi. 4 te gündüz uykusu bitse 9 10 a imkansız 🤷♀️
MRL_U27 SmaG sende haklisin vallah bebek uyuyunca uyuyabilsek keske ama olmuyor. Oda karanlikmi peki? Belki gun isiyinca gozlerini aciyordue
SmaG MRL_U27 5 te zifiri karanlık olmasada hava tam aydınlanmış olmuyor canım.5 e kadar kesintisiz de uyumuyor aslında sık sık uyanıp duruyor. Diş çıkarıyor şuan inşallah ondandır da geçer
MRL_U27 SmaG evet disten dolayi olabilir yemek yemezler huysuz olurlar baya insallah gecer canim saglikli olsunlarda
ML0919 SmaG ya bizde 7,5 aylığız 10 gündür kurulu saat gibi 5 te ayakta bütün gün kendime gelemiyorum, gündüzde 3 uykusu var ortalama 1 saatlik…. dahaönce enAzından 6-6.30 gibi uyanıyordu….lütfen geçici olsun bu süreç (buarada iki diş çıkardık 1 ayda)
SmaG ML0919 bizimle aynı aylarda olan birkişi daha bu durumu yaşıyormuş başlarda yazmıştı. İnşallah bu aya özgü geçici bir durumdur. Bizimde birkaç gün önce dişimizin biri patladı dün gördüm yanındakide baya belirginleşmiş o da geliyor sanırım. Belki diş yüzündendir
As_1 SmaG benim oğlum 6 aylık seninki yine iyi benmki 4 te kalkyr 😏🤦♀️ deli olyrum babasyla uynyrzz ve inanın gunduz uykusu hicc yokkk belki 3 4 defa uyur ama boş boş 10 dk max 30 dk uyur dusnn hic dinlenmyrz ne ben ne esim ancak paslasirsak 1 2 saat ben 1 2 saat eşim uyurz 😔
SmaG As_1 zamane bebekleri böylemi oluyor acaba🤭Allah yardımcınız olsun canım sizinde. Gerçekten sevgileri bambaşka ama aynı zamanda sabır işi. Yeni olan bir durummu daha öncede bu şekildemiydi doktora falan danıştınızmı.
minnakbaby SmaG bende ayni durumdayimm.. 4.30 alarm kurun ya besleyin yada hafif uyandirip tekrar uyutun o zaman biraz daha uzun uyuyor ben denedim oluyor
SmaG minnakbaby bu yöntemi duymuştum canım. Hatta bir ara gündüz uykusunda denemiştim ama becerememiştim 🙈Ama tekrar denemek lazım