Bebeğim düz. 4.5 aylık.
4 ay et, süt ve yumurta, kuruyemiş diyeti yaptım ancak şikayetler tam Anlamıyla geçmeyince doktor diyeti bırak dedi. Ama bir ay oldu ben daha bozamadım korkumdan.. Simdi sorum su? Biz bagirsak tepkiliydik. Alerji yoksa ve Sütlü bir şey yersem bu çocuk aylardır laktoz almadigi icin cok rahatsız olur mu? Gaz problemi tekrar Yaşar miyiz? Siz diyeti açınca nelerle karşılaştınız? Alerjisi devam ediyorsa kakada kan mi görmem gerekir anlamam icin.?