aysenuraktas Yg22 normal canım benim 2 yıl olucak hala ara ara ağrı oluyor 1 yıl boyunca dikiş çevresinde his kaybıda olmuştu bende daha yeni duzeldi
TalentedMom Yg22 çok fazla iş yapıyorsan ya da ağır kaldıyorsan tetikleyebilir 6 aymış toplam iyileşme süreci öyle duymuştum ben
VERA19 Yg22 Çok ağır bişey taşıdıysanız,mesela ben 19 kiloluk damacanayı taşımıştım çok ağrım olmuştu ve midem bulanmıştı.Ya da üşüttüyseniz olabiliyor.Birsüre dikkat etmek gerek ameliyat sonuçta :)
aysenuraktas Yg22 ameliyat sonuçta ağrı normal canım daha çok yeni sen dikkat et ayağını sıcak tut ağır kaldırma yinede
Yg22 ağır kaldırmıyorum her hafta temizlik yapıyorum temizlik yaparken yoruyorum kendimi sanırsam bende dikişlerde bi sorun oldu sandım
ozgecann Yg22 benimde oyle canim hatta bende post acmistim dikislerimde bi sikintimi var diye cok cabuk iyilesen de varmis ama bende sizin gibiyim hala ara ara ağrılarım oluyo
Myagz Yg22 olabiliyor canım endişe etme çok şükür bende hiç olmadı ağrı falan ama arkadaşımla aynı zaman sezaryen doğum yaptık onun hala ağrıları var iç dikişler falan ancak iyileşiyor diye hem bünyeyle alakalı hem de doktorun çok önemli olduğunu düşünüyorum sezaryen doğumda