1 hafta önce doğum yaptım içerde çokk dikişim var dışarda da var gittikçe acımaya ağrı yapmaya başladı aslında iyileşmesi gerekirken sanırım üstüne çok oturdum çok acıyor Batikonla temizliyorum bakımını yapıyorum ama iyileşmeyi hızlandıracak krem falan doktorlarınız verdi mi benim ki vermedi