Meltem53 benim kızımda hiç su içmezdi ta ki ek gıdası çoğalana kadar simdi cok şükür su icer direk bardakla alıştırdım ben kızımı alıştırma bardağı falan kullanmadım.Damakli biberonla mama emer sadece bir de damaklı emzik emer.Bunun su ile bağlantısı olduğunu düşünmüyorum açıkçası. Sürekli verin siz alışır öyle öyle suya