Sws Merhaba anneler,prematüre bebeginde balgam oluştu bogazı dolu ve uyurken nefes almakta zorluk çektigi ve tıkandıgı oluyor ne yapmam lazım bilgisi olan lütfen yardımcı olsun
Arasannesi Sws benım bebegımde de var balgam hırıltı oluyor eczaneden fizyolojık serumlardan aldık o burundan bogazına kadar aktıgı ıcın aspıratorle çekerken temızlenmıs oluyor bebegım baya rahatlıyo onla
Srplglce Sws burnuna serum fizyolojik yapıp çekmeniz lazım sonra bulunduğu odayı nemlendirmeniz lazım başını biraz yüksek yatırım omuzları işe birlikte yastığa uzandırın burnunu çektikten sonra elinizi kubbe yapın sırtını çok sert olmayacak şekilde ritmik hareketlerle vurun umarım kusma ile atabilir
Azizeguney Sws Ben doktoruma aynı şikayetten bahsetmiştim çok fazla emzir kussun bebek balgamını atar demişti.
milaseren Sws bol bol serum fizyolojik yapın. Burnuna tüpü sıktıktan sonra bikaç saniye bekleyip kaldırın gaz çıkarır gibi sırtına vurun. Balgam kakasından çıkar zaten fark edersiniz. Malesef başka çaresi yok. Yaşadığım için biliyorum sezeryan ile doğan bebeklerde daha çok oluyor
Hunilianne Sws eczaneden serum fizyolojik alıp burnunu sürekli açık tutman gerekiyor. Odanın nemini ayarlayın burnu kurumasın ve de burnuna serumu damlattiktan sonra otribebeyle çekebilirsin ilk aylarda . Kusmasi da gerçekten ise yarıyor