Merhabalar 37 günlük bebeğim var ama sütüm gelmiyor yani yeterli değil çok çok az . Tiroit var doktor bu durum engel olabilir dedi ama vicdanen cok huzursuzum anne sütü veremiyorum mama veriyorum diye . Bi çok süt getirecek şey de yedim denedim ama olmuyor . Sizinde başınıza geldi mi ne yapmalıyım , çok üzülüyorum bu duruma 😔😔