Nralmila Canım bende aylar önce aynı postu açmıştım hamile iken zaten oluşmuştu normal doğum yaptım ve bir hafta sonra falan nüksetti şiddetli ağrı acı oluyordu çok kötü bi durum maleeef sağlık ocağından krem yazdırdım ve iki günde geçti ama o afedersiniz beze gibi olan kısım kalıyor gitmiyor sadece acısı olmuyor . Evde yapabilceğin şeyler ebegümeci kaynayıp peçete koyup pasuman şeklinde yapman , zeytinyağı ısıtıp aynı şekilde onuda yap vazelin de kullanabilirsin bunlar kesin çözüm değil fakat ağrını acısını hafifletiyor ben doktora gidene kadar bunlarla çözüm bulmuştum . İnşallah çabuk geçer