keremrvm bızımde 20 gün oldu kuvezde.30 haftalık doğum yaptm.doktor 2ay kalabılır dedı.bebeğinin gelişimine gore değişir sen sakın uzme kendını mutlu ol.ve allaha inan yurekten ıyı olacak kızın.kımseye soyleme gelışmesini nazar değdiren cok olur.sureklı maşallah de.sütünü zaten sağıyorsundur.bızım yarın 3 haftamız dolcak.sızınde 2 hafta olmuş.kaç haftalık doğum yaptınz?belkı benden once alırsn kucağına allahın ıznıyle🙈🥰sağlıklı olsunlarda gerısı muhım değil❤️