Kızlar merhaba benim bebişim ilk 3 ay sadece anne sütü aldı daha sonra geçirmek zorunda olduğum bi operasyon yüzünden sütüm kesildi ve 2 aya yakında bebelac mamayı kullandım fakat daha sonra mamayı da istememeye başladığı için ana sağlığındaki ebemle görüşüp ek gıdaya yavaş yavaş geçmemi söyledi ve tabi mamayı değiştirmemi. Şimdi kullandığım bi takviye ile hem emziriyorum hem günde 5 bazen 6 kere aptamil mama veriyorum bide tadımlara devam ederken tarhana çorbası da yiyoruz ama çocuk hep aç 🙄🙄 eşimle sofraya oturduğumuz an direk yalanıyor oyun oynarken deseniz öyle emme taraftarı o kadar değil gece daha sık emziriyorum gündüz genelde mama yiyor memeyi istemiyor. Benzer durum yaşayan var mı ? Acaba kullandığım mama doyurmuyor mu ki ? Sizden fikir alayım dedim 4.cü ay sağlık ocağına aşıya gittiğimizde 7.700 kilosuydu ama sanki çocuk zayıflamaya başladı gibi 6 ay aşısına gidicez 16sında 2 aydır tartılmadı geçen boyunu ölçtük 72 cm boyu var ama bilemiyorum sanki çocuk hiç kilo almıyor gibi 🥺 5 ay 16 günlük bu arada oğluşum 😇