Mom34 İyi akşamlar hanımlar, eşim bugün doğum sonrası çalışamaz raporumu aldı ancak doktora ısrarla sormasına rağmen doktor imzaya gerek yok demiş. Çalıştığım kuruma söyledim şimdi imzalı olması lazım dediler. Devlet hastanesinden aldık raporu ve üstünde barkod numarası var bu arada
Eminetavsan Mom34 benim bildiğim başhekimin imzasının olması gerekiyor devlet ya da özel hastane farketmez