Arkadaşlar merhaba,
bu sabah erken Kalkan’lar nasıl zinde kalkıyor enerjik oluyor ? Bende öyle olmak istiyorum. Çok çocuklu anneler neler yapıyorsunuz? Ben aşırı yorgun ve güçsüz uyanıyorum geç saatlerde anca kendime gelebiliyorum. Ama zinde olan her işini yapan erkenci annelere çok imreniyorum 😓😬