rknrdvneyll ay ben neler çektim ondan, çocuğumdan soğudım, bir de süt insin diye sürekli emzir pompayla olma diyen hemşireler vardı başımda. 😔 Sana üç lrem önereceğim. Karton bardakta karıltırıp sürdüm. Göğüs pedi kullandım yapılıyor çamaşıra daha da acı verir ve bebişi emzirmeden yıkamalısın canım mutlaka. Şifa olsun. Fito+thiocilline+madecassol bunların dışında zeytin yağı, kantaron, tahşn yapı, ayva çekirdeği neler denedim yok. İnşallah işe yarar.