Merhaba hanımlar kızım 4 ay 5 günlük. 3 4 gündür kusuyor az az. Hapşırıyor öksürüyor. Nefesini zor alıyor gibi biraz. Acayip terlyr emerken uyurken bi bakıyorum şu hibi oluyor. Burnunu açıyorum sürekli ama gene nefesi zor alır gibi olyr ilk bebeğim bide çok krkyrm bilgisi olan yazabilirmi