Pinar35 Atlasveannesi ndn ftil flan kllnmyosynuz aglamyomu hiç huzursuz flan dglmi bzmki bi gün ypmyın deliryo aglama krıxne grıyo resmen ftıl klnyorum ole oldmu
Uykusuzanne [bilinmeyen] benim de 2 maksimum 3 . Ama yukarıda kiler 5 6 yazınca şaşırdım sizinkinin kolo alımı nasildi
aysegull Uykusuzanne bebeğim 2 ay 3 günlük bir haftadır gün de 2-3 kere yapıyor. Bir hafta öncesine kadar 5-6 kere yapıyordu. Sadece anne sütü alıyor
Uykusuzanne Ayazinannesi Benim ki de ole canım doyuyor mu arada psikopata bağlıyorum kilo alımı nasıl
Ayazinannesi Uykusuzanne doyuyo cnm cok sukur doymayan bebek huzursuz olur ☺ kilo alimida gayet iyi 😊
Eminetavsan Uykusuzanne 1 veya 2 kere yapıyordu. Gelişimi de çok şükür iyiydi. Annem der ki kaka yapmayan çocuk daha iyi gelişir, 😂
Esma_zrl Tam tersi bu aylarda kaka yapıyorsa gelişimi iyidir biz 2 ay 15 günlüğüz 2-3 defa düzenli yapıyor bazen daha fazlada oluyor gaz ilacı giderek azalttım günde 2ydi simdi 1 defa veriyorum hatta 2gundur unuttum vermeyi sadece anne sütü alıyor daha önce sanırım gazdan doymuyor diye mama veriyordum sadece gece uyurken çok şükür şuan ihtiyaç yok
NurcanDemiray Uykusuzanne 35 günlük henüz 4 gündür kaka yapmadı gaz problemimiz devar doktora götürdüm 1 hafta 10 güne kadar yapmaması normal dedi