Semabolatt
doktorum bana ilk başta meyve ve yoğurtla başlamamı önermişti öyle yaptım. Be 10-11 aradı ile 2-4 arasında vermem gerektiğini söyledi gerçektende o saat aralıklarında çok iştahlı oluyorlar birde bunu deneyin isterseniz. Ve aç olmaları gerekiyor. Yeni tadımları açken yaptırın. Belki faydası olur👍