okanoykupoyraz Canım bende 33 haftalık doğum yaptım 53 gün önce falan kızım şu an 1,5 aylık. Bildiğim okuduğum araştırdığım kadarıyla prematüre bebekler vaktinde doğan normal bebekler gibi değiller. Geriden gelecekler bir müddet, normal bebekler için olan ay ay gelişimlerini bizim bebeklerimizden beklememiz imkansız. Biraz geç konuşacaklar, geç yürüyecekler, geç diş çıkarıp desteksiz oturacaklar. Yani en azından ben öyle biliyorum. Bakalım dediğim gibi bebeğim daha kronolojik yaş olarak 1,5 aylık düzeltilmiş olarak 8 günlük. Bizim nasıl olacak bende merak ediyorum. İnşallah bu sebeplerden dolayıdır. ☺️