19 aylık bebeğim. TV televizyon hiç yok, sonuçta çocuk kendi kanal değiştiremiyor telefona da şifre koyarsanız izleyemez. Biz bol bol kendi kitaplarını okuyoruz. Oyun hamuru oynuyoruz. Kinetik kumla oynuyoruz. Boyama yapıyoruz parmak boyası, mum boya, kuru ve pastel boya. Puzzle yapıyoruz, eşleştirme kartları var onları yapıyoruz. Dikkat güçlendirme setlerini yapıyoruz. Sayıları, renkleri ve geometrik şekilleri öğretiyorum. Bebeklerle oynuyoruz. Mutfak seti var onunla oynuyoruz yemek falan pişiriyoruz. Balkonu park haline çevirdik kaydırağı atı eşeği var onlara biniyor. Çiçek suluyoruz. Beraber hamur işi yapıyoruz sonra da yiyoruz. Montessori akvitelerinden hazırlıyorum onları yapıyoruz. Legoyla oynuyoruz. Oyuncaklarıyla oynuyoruz. Gününü aktivitelerle doldurmaya çalışıyorum bu sayede hiçbir yeri dökmüyor çekmeceleri boşaltmıyor, evi dağıtmıyor. Sadece ben sürekli oyun oynamaktan bazen bıkıyorum. Ona da günde yarım saat ben kendi kitabımı okuyorum o da kendi kitaplarını okuyor öyle biraz nefes alabiliyorum. Çamaşır asarken ve bulaşık makinesi boşaltırken yardım ediyor. Ben yemek yaparken soğanın kabuğunu falan soyuyor. Bebek şarkıları söylüyorum ona hem İngilizce hem Türkçe öyle oynuyoruz. Karantinadan önce hep dışarı çıkardık çok çok sıkıldım evde ama çocuğum için ayakta durmaya çalışıyorum. Bu şekilde günleri geçiriyoruz