Merhaba. 11.5 aylık oğlum var. Son 10 gündür uykusunda ağlıyor. Kucakta uyumak istiyor devamlı.Pışpışlamaya çalışıyorum yatağına yumruk yapıp vurmaya başlıyor. Asla sakinleştiremiyorum. Bu aylarda sizlerdede var mı bu tarz durumlar ? Varsa çözüme ulaştınız mı ?