Yasminlina bana şu süreçte en zor hangisiydi derseniz emzirmek derim. Hamileliğim öyle güzel öyle rahattı. Sezeryan oldum 2 günde ayaktaydım. Çok rahat kucağıma aldım. Kendi işimi kendim gördüm. Uykuyla ilgili oğlum çok güzel bi bebekti ama emzirmek deyince. Allahım çok zordu çok. Çok direndim emsin diye. Saatler mi kurmadım, sağmadım mı, yaralar mı olmadı. Ağlayarak emziriyordum. Hatırladıkça hala kötü olurum. Şikayetten ziyade benim ki hep burda görüyorum terbiye olur süt diye. Evet bu emzirme olayı çok güzel ama biraz toparlanmakta istiyorum. Kadın olarak 👌🏻 Ne demek istediğimi anlamışsınızdır umarım. Şikayetten değil yani 😊