Kızlar merhaba oğlum 10 aylık olmak üzere. Hala sabah uyandığımda sütüm atletimi sırılsıklam yapmış oluyor. Hele bir öğün ek gıda verdiğimde göğüslerim taş gibi oluyor. İlk zamanlar iyi hoştu hatta hoşuma bile gidiyordu fakat artık bu göğsün ya da sütün terbiye olması gerekmiyor mu ? Hala süt kokuyorum 🙈