aytunceymenim valla uyku meselesi sanırsam çocuk uykuyu seviyor mu sevmiyor mu….benim çocuğum aşırı aşırı gazlı bir bebekti ama uyurdu hatta uyurken sabaha kadar ikinirdi ve gene uyurdu ben ıkinma sesine uyuyamazdım öyle söyleyeyim…. İlk aylar uyku problemi olan da oluyor maalesef ve gazını çıkarıp karnı tok olup altı da temiz olduktan sonra pek yapılacak birsey yok mmm5. Aydan sonra düzene giriyor… O uyuduğu zaman uyuyup kendinizi dinç tutmanız lazımmm çok strest yaparsanız anlıyor… Sallamayın ona da ağlar ki bence sallamayı da sevmiyorlar…. Kucağınızda salınım yapın ten teması için ve çok sabredin iyi günler