aytunceymenim öncelikle sağlıkla büyüsün bebeğiniz,
sonrası yılmak için çokk erken bir vakit ,her bebek aynı olmaz ,ilk 3 ay adapte dönemi hayatA..
kendinizi sakinleştirin ,yakınlarınız varsa biraz yardım isteyip dinlenin,böyle böyle geçicek bu zamanlar ,emin olun geçiyor ,mutlaka duymuşsunuzdur kimyon tüketin gaz için ,siz rezene için sütünüzden geçsin,bacaklarına hafifçe bisiklet hareketi yapın