Hffipydasouti bende sezeryanlıyım ıkı bucuk ay sonra adet oldum yani o degısıyomus kısıden kısıye ve ayrıca annemle konustım sen sımdı adet oldun belkı bıdakı ay olmayabılırsın 3 ay belkı 4 ay sonra dedı olabılıyomus oylw süt koruyo mantıgıyla gıtmemek lazım oyle bısey yok bence eltim bebegı 4 aylıktı süt koruyo zannedıyo adet olmuyo meger hamıle kalmıs allah korusun rabbim olmayanlara versın🤲🏻