Alyaselcen Arkadaşlar çarşamba 2. Ay alışı oldu dünle bugün bebeğim yemiyor başından beri mamayla besliyorum ama resmen savaşıyor 4 saat vs yemeden duruyor tabi bugün aşırı huysuzdu aşının etkisi mi başına gelen varmı neden yemiyor bu çocuk çok üzülüyorum