Zeyneppppp Bebegm bugün tam 2 ay 20 günlük . 2800 kilo doğdu 2 ay kontrolunde 4800 dü iyi mi szce ya boyda 61 cm . Annem zayf dyor 🤦
Hmtazra Zeyneppppp ortalama 4.750 olması lazım 2.ayında normal zayıf değil,ne yani siskomu obezitemi olsunnistiyolar anlamadımki
Gulmrt Zeyneppppp büyüklere göre hep zayıflar ve asla doymuyolar. Lütfen sadece doktorunuzu ve bebeğinizi dinleyin. 🌸
K1996 Zeyneppppp bnce cok iyi maşallah canım bnm oğlumda 3 aylık onun boyu 60 cm mesela sizinkinin boyuda çok iyi
Gulmrt Zeyneppppp yok yok gerçekten iyi zaten zayıf olmuş olsa da önemli olan sağlığı fazla kilo hastalık getirir