Kuubra ay ben de yalancı sancı sanıp tez yazmaya devam ediyordum. Meğer doğum sancılarımmis. Eşim görümcem beni öyle görünce kesin yalancı sancı çekiyorsun dediler. 10 saat çektiğim doğum sancısıni yalancı sancı sanmisim ya ben 😁🤦♀️🤦♀️😀
Gecmeyince gece gece su tezi rahat bitereyim süre azaldi, hastaneye gideyim de serum yada ağrı kesiciler versinler diye bı girdim bebeğimle çıktım 😁