Kizlar merhaba 5 ay 10 gunluk bebegim var subat ayinda oglum.meme reddi yada ama ben mart 20 sine kadar direndim mama filan vermedim ama mart 20 e saglik olcagina asiya gittigimizde oglum 6 700 kilodan 5 kiloya dustu acil cocuk uzmanina goturun dediler goturdukki oglumun anne sütu inek süth yumurta tavuk balik ve deniz urünleri yer fistigi badem bugday ve tahil urunlerine alerjisi cikti doktor smilac hipoalerjik mama verdi mart 20 den beri bu yana oglum 7.500 kiloya geldi gelmesinede doktor bu alerjiler gecicide olabilir kalicida dedi ama 3 ay daha sadece mama alacak ek gidaya gecemicek mamayla biraz kendini toplasin sonra bi alerji testi daha yapariz ona gore bi beslenme programi hazirlariz dedi eger bi lokmadan bisey olmaz deyip cocuga tattirirsan gecmez dedi 7 yasina kadar süre verdi 7 yasa kadar gecmesse bir omur bu sekilde olacak cunku alerjileri 4×4 cikti yani cok yuksek bu durumu yasayan tecrubeli anneler basina boyle olay gelen oldumu suan sadece mama su ve 2 gune bi elma puresi yiyo oda 1 tatli kasigi baska yok gecermi simdi neysede oglumun akli ermeye basladinda daha kotu olacak biri yerken o bakacak doktor dikkat etmezsen gecmesse oglun bir cubuk.kraker bile.yiyemez dedi gusel yorumlarinizi ve dualarinizi bekliyorim