Bizim iki dozda yapıldı. Oğlumda ateş yaptı 1 gece,iki defasında da. Ama bu aşının 1 gece verdiği rahatsızlığa katlanmak zorundayız , çünkü bu aşı olmazsa,hastalığa yakalandıkları zaman çekecekleri sıkıntı onlar için daha tehlikeli. Lütfen aşıları ihmal etmeyin,kimse para kazanmak için sunmuyor bizlere. Çocuklarımızın sağlığı için herşey🙏🏻