Arkadaşlar mrb canım skkkın buraya yazayım dedim ben İstanbulda yaşıyorum annem elazığda annem ben ve kız kardeşim olarak ailemiz üç kişi fakat kardeşim ve ben evli İstanbuldayız annemde göz tansiyonu var ve son zamanlarda yüksek seyrediyor güvendiğimiz doktor var orda bende burdan onunla iletişimdeyim Malatya ya yönlendirdi bu ameliyatı yapan bir doktor var ama doktor çok iyi onunlada görüşüyorum ve doktorun dediği açık ve net ameliyat olmazsa gözü zamanla kaybedebiliriz fakat ameliyatta riskli üstelik bir diğer gözünü bu yüzden kaybetti. Şimdi biz eşimle girmek için uğraşıyoruz yasak var ameliyat olması gerekiyor doktor her geçen zaman aleyhinize diyor. 6 aylık bebeğim doktor rapor yazacak bizde pazartesi belge için talepte bulunacaz ama doktorumuz diyo ki tüm aile izin vermezler falan. Sonra dedi ki ameliyat bir saat sonrası hastayı belli aralıklarla görmem gerekecek yani sizin ordan buraya gelmenize gerek yok ameliyat iyi geçsin diye dua edin bakımı olacak bir ameliyat değil dedi. Ama gelin görün ki orda memlekette dayım var sürekli bizi arıyor çıkın gelin bilmem ne gözünü kaybederse sizi son kez görsün sanki ben bilmiyorum gitmeyi babam yıllar önce vefat etti bu arada. Biz gidemezsek son çare dayımla götürecek o kadar canım sıkılıyor ki minnet ederek götürecekler ve ben burdan gidemiyorum. Annemi İstanbula getirelim dedik fakat bu ameliyat çok riskli her yapıyorum diyen doktorun yapacağı bir ameliyat değil kendi doktorunuzla görüştüm tekrar ve bana malatyada tavsiye ettiği doktoru bırakmayın o çok çok iyi bir doktor dedi. Yani kızlar bu devirde eliniz varsa başınızı kaşırsınız yoksa kimse kimseye iyilik yapmıyor ne yapacağımızı bilmiyoruz çıkar mı acaba belge gitsek en azından eşim aracımızla rahat getirip götürür kusura bakmayın biraz uzun oldu