Neler yasadiniz yada neler yasiyorsunuz 4.ay ataginda. Bizimki surekli agliyor ve ıııııııııı ıııııııııı ııı diyerek inliyor biyerleri aciyor gbi. Asla oturmuyor yatmiyor sadece kucakta dolasmak istiyor. Biyeri mi agriyor artik anlayamiyorum. Uyuyor on dk sonra uyaniyor. Gece gunduz uykularimiz mahvolmus durumda. Benimkinde sıkıntı mi var doktora mi goturmeliyim biyerleri mi aciyor kafayi yemek uzereyim.