[bilinmeyen] yaşadıklarının benzerini yaşadım canım sütüm geç geldi mama başladık. İlk emzir sonra mama ver dedi doktor. Ben emzirip sonra mama verdim. Bir süre sonra sütüm arttı biraz mamayı bırakıp anne sütü verdim sadece. Ve bir gece sırf ağladığı için acile gittik. Meğerse çocuk açmış sütüm hala yetmiyormuş.bir süre daha mama verdik tabi ben orada 4 litre su içtim, milk tea içtim, dere otu rezene gibi şeyler denedim.sütüm arttı. Sadece anne sütü verdim. Çocuk eğer açsa uyumaz ağlar ve aranır. Sarılığımız vardı bizim, sarılık varsa da sürekli uyur.ebe arkadaşım günde 5 ten az bez değiştiriyorsan bebek az besleniyordur demişti