Bebeğim bir aylık ve son 1 haftadır inanılmaz huzursuz ağlama krizlerine giriyor akşam 8-9 gibi bı başlıyor gece 2ye kadar falan uyutmaya çalışıyorum emerken uyur gibi oluyor ama uykuya tam dalmıyor bu durumu yaşayıp ve atlatan varmı nasıl başa çıktınız bir haftadır ne yediğimi ne uyuduğumu biliyorum hergünüm acaba bugün nasıl bı yöntem uygulasamda sakinleştirsem diye düşünerek geçiyor 😔😔😔