3prenses Mamajoonun biberonunu kullanıyorum ben emziriyorum çoğunluk ama günde bi kere 60 cc mama veriyorum çok şükür bırakma olmadı anne göğüs ucu gibi olduğu için sorun yaşamadık s beden diye geçiyo uc kısmı. E bebekte arama yerine mamajoo yazın biberon çıkıyo orda şuan indirimde olması lazım rengi böyle koyu renk 34.90₺ hemde gazı önlüyo