Burcuervaada doyar o size öyle geliyordur ilk zamanlar bende öyle sanıyordum ama 90 çok fazla benim oğlum şuan 3aylık ayın 3ünde olcak hatta , hala 60 cc veriyorum üstüne yetmezse emziriyorum. Çok açken en fazla 90 içebiliyor. İlk zamanlar 30 yeterli, midesini büyütmeyin şimdiden zorlanırsınız 😂 birde kullandığınız biberondan da olabilir uç kısmı anne göğsü gibi mi yavaş akışlı olması lazım. Çok akıyorsa doyduğunu bilmez