Beyzaanne her bebek ayni surede acikmayabiir beslenme sekli aldigi sut kalitesine bagli biz de 3 aylığiz 3 saatte bir emzirmek ideali ama eger bebek uyuyorsa uyandırma dedi doktorum o zaten 5 saati gecmez açlık belirtisi verir dedi bizim rutin oturdu 3 saati doldumu otomatik ağlıyor emme vakti geldi diyorum😂
Uykularimiz maalesef pek duzenli degil bir gun iyi bir gun kötü henüz