Durunisamm MineOgi benim kızımda 3 aylık salıncağı var ona koyuyorum ağzına da emziğini veriyorum birde gece lambası açıyorum iki kere sallıyorum üçüncü de uyumuş oluyor 😅
Yenievliiiiii MineOgi yanına yatırıp uzanarak emzirmeyi dene. Hem bebek rahat ediyo hemde sen. Bebeğinin arkasına da bi yastık koy. Umarım işe yarar. Biz öyle rahatlaöıştık.
Dorukdoruk MineOgi Gündüzleri genelde emzirerek uyutuyorum. Aydınlık olduğu için yatağında uyumaz kendi kendine etrafa bakmaktan. Geceleri de uyku belirtisi verdiğinde bezini değiştirip emziriyorum.dalmak üzereyken yatağına koyuyorum uyuyor. Eğer ki toksa ışığı kapatıp yatağının yanında oturuyorum en geç yarım saatte uyuyor. 7 aylık olucak bu hafta. Sallanmaya alışmadı hiç. Başka nasıl uyuturum diye denemeler yaptım lazım olursa diye kucağımda salladım oyun zannedip gülüyor. Bir kez de ayağımda sallamaya çalıştım yuvarlandı döndü yere yine oyuna çevirdi. Sabredin. Uyku belirtilerini kaçırmayın. 3 aylıkken kendi kendine uyutmayı başardım. Bazen sinirlendim kalktım yanından bazen güldüm uyumamak için yaptıklarına ama bebek alışıyor bir rutine. İlerde nasıl uyutursam rahat ederim diye bir düşünün ona göre bir şekil belirleyin. Işığı kapatıp bekleyin hafif mırıltı yapabilirsiniz orda olduğunuz bilsin deneyin alışkın olmadığı için uzun sürebilir başta dalması ama alışıyor zamanla uzun sürmemişti benim
Tugceokur Rumeysa_miran yalancı emzik kullanmayı denedinmi? Valla canım kaynanam falan başlarda salladı ama sallamak bebeklerde aslında bir nevi bayılarak uykuya geçmek demekmiş çok fazla zararı var okuduktan sonra kendi başına uyumasına alıştırdım birde dediğim gibi uykusunu çok gelince direnemiyordu artık zaten.
Beliz55 Tugceokur bende sallayarak uyutuyorum ne gibi zarar öyle cok aşırı sallama değil tabi de zararı olduğunu bilmiyordum
Yenidenanne Rumeysa_miran aynen benimkide öyle emziği kabul etmiyo artık nasıl alıştırabilirim bilgisi olan var mı
Tugceokur Beliz55 İç kulakta dengeyi kontrol eden içi sıvı dolu yarım daire şeklindeki bölüme “vestibüler labirent” denir. Bebek sallanırken gözler sabit bir noktaya bakarken, vestibüler labirentteki hücrelerin sallantı uyarıları vermesi baş dönmesi gibi bir hisle uykuya geçişe neden olur. Bebek uyku ihtiyacından çok sersemlik hissiyle uyumaya başlar.
Almilaninannesi Kizim 1,5 yasinda suan, 5 aylikken yatagina yatirip kendi kendine uyutmayi ogrettim. oglum 4 aylik kucagimda mayışana kadar pışpışlıyorum yatağına koyuyorum ⅚ aylık olunca onada alıştırcam inşallah 🙌🏼
MarlaSinger Kızım 1 yaşındayken yastığını alıp odasına gidip yatardı. Şimdi de gidip yatmasını söylüyoruz üzerini örtüyoruz uyuyor 2,5 yaşında. Oğlum 7 aylık akşam ek güdüsünü yiyip uyuyor. Yatağına bırakıyorum direkt uykuya dalıyor zaten
SeymaEfe Selam kızlar benim oğlum 4 aylık meme dışında uyumuyor 😏 2-3 ay aralığında kendiliğinden uyuyordu beşiğinde ama 3 buçuk aylıktan itibaren sadece meme ne yapacam
EJDERYAA Aysegulada kıymakmı? Anlamadınız galiba beşikte salladığım halde ağlıyor ben bişey yapmıyorum sonra uyuyor yani susmuyor elimden bişey gelmiyor kimse istemez çocuğunun ağlamasını ama susmuyor ki
Baloglum93 _maviboncuk123_ valla doğduğundan beri elde salliyodum artık canıma tak etti dedim kendi kendine uyumayı ogrenicek ilk günler zor oldu tabi çok ağladı ama başardım hiç ilgilenmeyince uyuyor bence zaten biz yanlış yapıyoruz yok gün içinde şu kadar uyumadı lazım su ladar emmesi lazım salla ayakta beşikte çocuk uyuyamiyor ki
Gizgiiiz Beşiğine bırakıyorum uyuyor sallanmayı bilmiyor hiç sallamadım 😊 Ama bana kendi kendine uyumasını öğretip vermişler herhalde 🙄🙄
Akgunfatma MineOgi Ah canım sallayan anneler büyük konuştum 🥴 Bende ayağımda sallıyorum , beşiğinde sallıyorum her türlü sallıyorum 😂