MineOgi Arkadaşlar benim oğlum 3 ay ### 10 günlük şimdiye kadar elektrikli beşikte uyuyordu artık onda yatmak istemiyor ve sürekli ayağımda sallayarak uyutmaya başladım siz nasıl uyutuyorsunuz
Kubra07 MineOgi bende desteksiz uyutuyorum canim beşiğine bırakıyorum kendiliğinden uyuyo bazen huysuzlaştğnda kucağima alıp hafif pışpış yapyrm mayıştığında bırakıyorum beşiğine dalıyo hemen
Deletedmom253 Batununanasi yalnız kucakta uyutmak bebiş büyüyüp kilo aldıkça işkenceye dönüşüyor :) şu an kaç aylık bilmiyorum ama küçükse yol yakınken dönün bence o yöntemden 😄
dvran22 Birkoalaanasi 😂😂sen onu hiç yatırma canım bu ne yaa her türlü yolu deniyorsun uzun uzun valla sana üzüldüm şimdi ne kadar zordur şimdi😔
Mtzzeynep Sum87 aynen benim kızımda öyleydi bazen yatıyor beşiğine hemen uyuyor bazen de yarım saati geçiyor. Hele bugün 3 kere uyup uyandı 1 saatin içinde 🙈
kbra4334 Çoğunluk memede uyuyo. Orda uyumazsa yatağına koyuyorum orda kendi kendine durduğu yerde uyuyo 🤲🏻
EJDERYAA Ne ayakta ne kucakta ne kolumda ne omzumda hiç bir şekilde oralarda durmaz beşik paklıyor oraya gelincede ağlaya ağlaya uyuyor 🤦♀️
Mtzzeynep Kubra07 benim kızımda öyleydi hiç pışpışladığımı bilmem ama bu aralar uyutmak bile eziyet oldu😔
Sum87 Mtzzeynep arada oluyor öyle bizimde aman sallanmaktan kurtuldum çok şükür perişan olmuştuk gerçekten 😂
Mtzzeynep Sum87 çok şükür bu zamana kadar hiç beni yormadı uyku konusunda uykusu geldiğinde kucağıma alırdım koltuğumun altına kafasını sokup hemen uyurdu
Kubra07 Mtzzeynep bizde bu ara 4.ay atağındayız o yüzden huysuzlaşıyo bazen ama genelde beşiğinde uyuyo çok şükür
Mtzzeynep Kubra07 sanırım biz dişten dolayı huysuzus uykudan gözlerini açamıyor fakat dalamıyor ve çok ağlıyor