tuba8burak Ben Mamsel Still Tee kullanmıştım şimdi de Moms tea kullanıyorum. Sizin de memnun kalıp kullandığınız çaylar nelerdir canlarım 🤗
Deletedmom245 tuba8burak doğuş anne çayı o kadar şey denedim bunu tek geçerim. Hem süt arttırıyor, hem bebekte gazı vs önlüyor
gamzemustafa tuba8burak humana still kullandım günde 2 bardak yetiyordu sütü baya arttırıyordu tabi kişiden kişiye belki değişiklik gösterebilir ama ben memnun kalmıştım
hafsahamza humana still tea günde 4 fincan içtigim zamanlar resmen fışkırıyodu süt baya arttırdı hatta tazyikten içemiyodu bile sonra gğnde 2 gincana indirdim
hafsahamza Seymasezer şuan güncel fiyatını bilmiyorum da 10 ay önce dogum yaptım o zaman e bebek te 4 lü indirime girdiginde alıyodum bazen de internetten tanesi 22 23 liraya geliyo eczaneden almıştım ilk zaman tek kutuya 45 lira vermiştim 😱
Deletedmom245 tuba8burak dene canım içinde diğer çaylara nazaran limon kabuğu vs de var tadı kokusu falan da çok güzel